valborg.

I förrgår firade vi valborg (och hade mösspåtagning) med alla svenska andraåringar plus några förstaåringar. Med fint väder, gott att dricka och en mysig brasa så var oddsen för kvällen goda. Det blev en sjukt nice kväll och vi stannade långt in på småtimmarna. Igår vad dock inte lika rolig. Fyfan vad vi alla mådde dåligt, är man ur form kanske? Jag skulle intensivplugga, men det gick sådär och istället låg jag utslagen på gräsmattan och njöt av solen. Jag somnade även kl. 21 efter att ha blivit hånad av mina rummisar för att jag pratade så långsam och tänkte i samma takt.

Efter 11 timmars sömn var jag fit for fight igen och satte igång med matte kl. 8 i morse. Fram tills för en timme sen har jag pluggat ovanligt effektivt, men sen blev jag helt slut i huvudet och började titta på en massa gamla bilder och lyssna på bra musik. JAG VILL HEM! Hem till alla mina fina vänner och hem till sommarlov, och jag vill vara full och lycklig på ett dansgolv.

Nu ska jag duscha, äta middag och sen fortsätta öva inför i morgon. Jag blev klar med Human Rights i måndags och det gick över förväntan så det känns bra. Nu är det matte som gäller i morgon och på fredag, då jag även har geografi. Önska mig lycka till!








Kommentarer
Postat av: anuset

LYCKA TILL!! <3 och när du kommer hem GÄLLER DET!!

2012-05-03 @ 22:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0