med ett leende på läpparna.

Och vad hände med sista stycket i förra inlägget? Äsch, jag tar alla problem på en och samma dag så kanske det är över i morgon. Jag tackar gudarna för att jag är på bra humör idag för annars hade jag nog legat och gråtit en skvätt just nu. Dock har jag upptäckte en helt ny värld; podcasts! Med risk för att vara sist på denna glob med att upptäcka denna underbara teknologi, så ville jag dela med mig av min upptäckt. Genom dessa podcasts har jag bl a hittat en sjukt bra låt som fick mig att flina hela vägen till frukosten i morse. Nu riskerar jag att blotta min långsamhet inom musikbranchen igen, men det är det värt.


(hoppas att användaren inte är rysk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0