intressanta människor.

Efter att ineffektivt ha pluggat hela dagen igår, avslutades den på bästa sätt med flera timmar av prat med en nära vän. Att bara sitta och prata med någon man tycker om och trivs med kan vara en av mina favoritsysslor. Ni vet när man får frågan "så, vad tycker du om att göra?" eller "vad har du för intressen?", då skulle jag kunna svara att jag tycker om att prata med intressanta människor. Nu menar jag inte att prata i förbifarten eller att sitta och snacka skit om andra människor, men att ha ett samtal där man får ut något av det. T ex var mänskligt beteende ett av alla kvällens teman.

Det gör mig lycklig att ha människor runt omkring mig som man kan ha sådana samtal med. Något som gav mig en micro-lycka för att sen övergå i en suck var det jag såg utanför mitt fönster i morse. SNÖ?!

Really? Come on... not in May. Moder natur, vad hände med solen och sommarvärmen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0