RUSS.

Tro det eller ej, men idag har jag effektivt pluggat matte och fixat många små, men ack så jobbiga, måsten. Jag och Stella gick även en sväng till Flekke och njöt av att det typ är sommar ute. Jag gick i t-shirt hela vägen och frös inte ett dugg, nice. Idag har även den norska studenttraditionen RUSS startat och ca 40 av oss 100 som tar studenten i år har tagit på oss våra röda byxor.

I morse tog vi alla på oss byxorna ut-och-in för att sedan under lunchen vända dom på rätt håll. Därefter fortsatte invigningen av allt dumt som komma skall med "russ-baptism" som vi hade vid fjorden i kväll. Alla som gör russ ska ha ett russnamn som väljs av russkommittén (norrmännen) som sen ska använda under denna period. När det var min tur kavlade jag upp mina byxor, gick ut i leran och böjde mig framåt för att bli döpt.

"In the name of fun, stupidity and holy spirits we shall now name you: milf."

Japp. Det tyckte resten av gänget var ett passande namn. Historian bakom är så enkel som att några trodde att jag var mamma innan jag kom hit för att det fanns bilder på mig på facebook med en liten kille (min kusin) och för det att de tyckte jag såg äldre ut. Så nu kommer det snart stå skrivet stort på mina byxor.

Tanken är att vi ska ha byxorna fram till den 17 maj och det är inte tillåtet att ta av dom, förutom när vi är på våra rum. Man ska också utföra en massa uppdrag och så får man pris för de man klarar av. Jag lovar att hålla er uppdaterade. Nu ska jag plugga lite mer matte och sen sova.


RUSS-gänget. (bild: Hala)


Dopet. (bild: Hala)


Påväg till Flekke i mina schyssta brallor.

Kommentarer
Postat av: nicoline

amen shiiiiit! bruden levererar kan man säga då va! så himla snygga ni är i röda brallor också! lite avis jag är! PUSS

2012-04-24 @ 00:25:07
URL: http://annanicoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0