beautiful day.

Nu har jag precis krupit ner under täcket och här ligger jag nu och stinker rök. Den här dagen har varit perfekt. Vi har haft klarblå himmel och strålande sol och jag tillsammans med Kathrine har suttit utomhus och pluggat/ solat hela dagen. till middag hade vi bbq utomhus och alla satt på gräsmattorna och åt god mat samtidigt som andra sprang omkring och spelade frisbe. Jag har också hunnit med att löpa en runda, lekt med en sjöstjärna, halvbadat i fjorden och tittat på början av "a beautiful mind".

För att avsluta denna fina dag så hade en miljögrupp på skolan arrangerat en lägereld för att fira Earthday som är idag och där har jag nu suttit från kl 20 tills för 15 minuter sen och haft fina diskussioner om livet.

Nu kom jag precis på att jag lovat mina rummisar att blogga på engelska, men det är försent nu och det känns inte heller helt bra. Jag kanske kommer tillbaka till svenska igen, det beror på om jag får mordhot i morgon för detta eller inte.

Creds för bilden till Kathrine Norsk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0